Wang adalah energi


 

 

Semalam ada beberapa sahabat menghubungi saya bercerita tentang masalah kewangan. Ada yang terperangkap dengan masalah hutang, ada yang mengalami masalah kewangan kerana tanggungan yang banyak. Namun jawapan yang saya berikan tetap sama “Segalanya bergantung kepada apa yang kita percaya’.

Jika kita memegang kepercayaan yang salah terhadap wang, kita pasti mengalami masalah kewangan dan wang sukar datang ke dalam hidup kita. Seperti yang saya kongsikan di dalam ebook ‘ berdamai dengan wang‘ wang adalah energi ianya tidak pernah berkurang, disebabkan wang itu energi, sifatnya juga sentiasa mengalir. Tetapi disebabkan kita memiliki kepercayaan yang salah tentang wang, akhirnya kita terperangkap dengan masalah kewangan.

Sahabat, jika ketika ini anda sedang mengalami masalah kewangan, inilah peluang untuk anda memperbaiki masalah kewangan dengan memiliki kepercayaan dan kesedaran yang benar tentang wang dan bagaimana untuk anda mengharmonikan hubungan anda dengan wang.

Jom dapatkan ebook ‘Berdamai Dengan Wang’ pada harga Pra-Pelancaran. Ketika pelancaran rasmi nanti harganya pasti meningkat satu kali ganda.

Ambil peluang ini untuk mengubah kesedaran dan kepercayaan anda tentang wang kerana tindakan dan kehidupan bergantung kepada kepercayaan yang tertanam di dalam diri kita. Sila klik www.energiwang.com/terhad untuk memiliki ebook tersebut.

Anda juga berpeluang memiliki ebook ‘Berdamai dengan wang’ berminat untuk mendapatkannya dengan PERCUMA? Jom sertai ‘contest’ kami sila klik http://energiwang.com/ewcontest/.